Regulamin Ochrony Danych Osobowych
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO, Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków (dalej: „administrator”).
- Dane kontaktowe administratora danych osobowych: fundacja@uek.krakow.pl
- Pani/Pana dane osobowe podane w dokonanym przez Panią/Pana zgłoszeniu będą przetwarzane w celu rejestracji Pani/Pana uczestnictwa w XXIV Warsztatach Metodologicznych im. Prof. dr. hab. Stefana Mynarskiego, organizowanych przez Fundację Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (dalej: „wydarzenie”), w celu komunikowania się z uczestnikami wydarzenia dla potrzeb jego prawidłowej organizacji, a także w celu jego udokumentowania oraz jego promocji na stronach internetowych organizatora. W przyszłości – również w celu wysyłania Pani/Panu informacji o wydarzeniach naukowych organizowanych przez Fundację Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zm.) Pana/Pani dane osobowe będą mogły być również przetwarzane w związku z uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora np. dochodzeniem lub obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione odpowiednim odbiorcom, w szczególności: Uczestnikom wydarzenia, jak również określonym podmiotom zewnętrznym świadczącym dla administratora usługi na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Podmioty te zostaną zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych. Dane osobowe mogą być również ujawnione instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora, a także podmiotom uprawnionym do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania celów, w których zostały zebrane, tj. związanych z organizacją przez Fundację Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie wydarzenia, a także jego udokumentowania oraz jego promocji na stronach internetowych organizatora, a następnie będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa w zakresie przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej i sprawozdawczej dotyczącej tego wydarzenia.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W przypadku Pani/Pana szczególnej sytuacji – ma Pani/Pan także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jednakże tylko wówczas, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub przez stronę trzecią. Administrator przestanie przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani /Pana interesów, praw i wolności lub że Pani/Pana dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do tego, aby wziąć udział w wydarzeniu. Konsekwencją nie podania danych będzie niemożność wzięcia udziału w wydarzeniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Ponadto informujemy, że w celu udokumentowania wydarzenia, w jego trakcie będą wykonywane zdjęcia i materiały multimedialne, które zostaną zamieszczone na stronach internetowych należących do Fundacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.